Wednesday, August 6, 2014

TUDUNG IBADAH HAJI UMRAH

Assalamualaikum


Selain daripada  mini telekung atau telekung, tudung labuh juga jangan lupa bawa. Tudung yang senang dan mudah untuk dipakai terus solat. Sebabnya ada hari yang kita pergi tempat-tempat ziarah kita nak pakai yang lebih ringkas. 
Anda cuma pastikan tudung yang dipakai adalah labuh supaya boleh dibawa solat. Ada lapik dagu juga awningnya lembut jadi untuk sujud nanti tak terganggu. 
Untuk pemilihan warna biasanya pilihan warna adalah hitam dan putih. Tapi kalau pakai warna lain juga tak ada masalah. Warna-warna gelap seperti dark choc, kelabu juga adalah antara pilihan jemaah.

Untuk tudung yang dijual di sini, kami menyediakan Tudung Ibadah. Ada 2 jenis iaitu yang plain juga yang ada sulam. 
Ada 3 warna iaitu HITAM, PUTIH, KELABU

Yang plain RM55

yang sulam RM79


Setengah orang suka yang kosong tapi banyak juga yang suka yang ada sulam dibawah. Jadi bila dipadankan dengan jubah kosong ada seri sikit. hihi
Terpulang pilihan anda selagi stok masih ada ye.


macam dalam pic ni my umi pakai tudung ibadah plain. tempat-tempat ziarah selalunya kita pakai tudung labuh je. lepas tu masa dekat Madinah pun banyak pakai tudung labuh. Cuma time umrah dekat Mekah tu kita pakai mini telekung / telekung. lebih formal gitu.

Semoga pencerahan ni dapat membantu pada yang masih mencari-cari tudung ya. 

terima kasih :)

2 comments:

  1. Salam kenal, selamat hari raya, saya blogwalking kat sini. Jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer ;)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum w.w kalau boleh tahu material yg hitam apa ya lycra lembutkah n berdagu serta soft awning?tlg whatsapp sy di 0198698427 klu ready stok..

    ReplyDelete